Dear Stalker , Welcome To My Blog !


Hayy ! Terima Kasih Kerana Melawat Blog Aina . *Muah sikit*

Friday 21 December 2012

Haziq Kinda (Wan Muhammad Haziq)

 


Rasanya banyak yg sudah kenal dia kan ?
Twitfamous Di

Btw , aku tade lah minat sangat dia . Tade lah minat sangad .
Bagi aku dia biasa je .
Adakah aku buta cus tak nampak ke "Handsome"man dia ?

Yup , Mmg aku buta cus aku nak SETIA !
Kau ada ? Takde kan ?
Well , Hati sudah dikunci .
Mana boleh admire org senang-2 jea .
Haziq Kinda tuh mmg Handsome  but kalau aku Admire dye pun .
Macam lah aku bole Couple dgn dia .
Takde gunanya kan Crush On Him ?

Kadang-2 geli plus menyampah kat sape-2 yg gila-2 tweet pasal Haziq Kinda .
Tweet I LOVE YOU lah , Miss you . Melt tgk you .
Macam terhegeh-hegeh nak kat dia .

Jangan Tunjuk Anda Murah Sangad Lah !

Tapi kalau Crush On Him biasa-2 jea tapelah .

Marah dgn Post ni ? LOL , Don't care !

Bhai , Askum .



No comments:

Post a Comment

Chocolate Please ?