Dear Stalker , Welcome To My Blog !


Hayy ! Terima Kasih Kerana Melawat Blog Aina . *Muah sikit*

Saturday 10 August 2013

Raya Oh Raya

Berlalunya sudah ramadhan , sebulan berpuasa .. Tiba sywal kita rayakan , dgn rasa gembiraaa .. Anak muda di rantauan , semuanya pulang ke desa . Ibu dan ayah keriangan , Bersyukur tak terkiraa ..

Bait-2 lagu tuh selalunya hanya dapat dgn time raya je kan ? Alhamdulillah , tahun ni 8 July 2013 . Aku & Keluarga berkesempatan utk menyambut raya . Yeahhhh ! Hee , nk story ni . First raya kan kan . Haha , aku nangis time mintak maaf . Rasa mcm sinetron pulak . Entah knp . Aku ni sensetif jugak kekadang . Hee :D . Bila pagi syawal tuh , suasana dia laen . So , maybe suasana mempengaruhi emosi kowt . Lol , apa aku merepek merapik ni -,-

Paling bestnya raya ni kan . Duit Masyukkk . Haha , even dah besar , tetap nk duit raya . Setakat ni bole tahan lah jugak duit masyukk . Kau ado ? Haha . tahu duit korg lagi banyak . K , you win xP . Lalalala -,- . Taksangka pulak raya kt Ipoh ni best . Act , ni first time aku raya Ipoh . Sebelum ni takpenah . Umm , tipulah if aku kata tak rindu kg tapi tapi as ada krisis and aku dah terlanjur sumpah taknak balik kg , takdapat lah balik . Hmm :/

Urgh , tknak lah cerita pasal tuh . Buad sakit hati aje . Ehh , jap . Lagi berapa hari nk sch ? Tak lama kan ? Haih , malasnya nk sch . Takut nk tgk result trial math . Math is the worst fear !! Urgh , Hope aku dapat result elok lah . Dah bernazar meyh . Inshaallah dapat .

Okay , bnyk ckp pulak aku . Silalah tgk pic-2 ni . If taklawa takpayah kutuk . Tiada manusia yg sempurna . Kbhai -,-




















No comments:

Post a Comment

Chocolate Please ?